Tekinco Group

شرایط کنکور ترکیه

یکی از بهترین روش ها برای مهاجرت به ترکیه از طریق تحصیل در این کشور است. با توجه به سطح علمی دانشگاه های ترکیه بعد از اتمام تحصیل می توانید به راحتی وارد بازار کار شده و کسب درآمد نمایید.

بیشتر بخوانید

جدیدترین مقالات

با تقویم ترکیه آشنا شوید

برای مهاجرت و یا سفر به هر کشوری یکی از مهم ترین موضوعاتی که باید به آن دقت کنید؛ تقویم آن کشور است. زیرا اگر برای سفر به کشور مقصدتان روزهای تعطیلی رسمی آن را نشناسید، ممکن است با تعطیلی شهر مواجه شوید و عملاً چند روز از سفرتان را از دست دهید.

معادل سازی مدرک تحصیلی در ترکیه

اگر قصد ادامه تحصیل در ترکیه و یا کار در این کشور را دارید؛ باید اقدام به معادل سازی مدرک تحصیلی در ترکیه نمایید. دنکلیک یا معادل سازی مدرک تحصیلی به برگه تاییدیه ای می گویند که زیر نظر مراکز علمی در خارج کشور برای معادل سازی مدارک تحصیلی صادر می شود.

ارزان ترین دانشگاه های ترکیه

یافتن ارزان ترین دانشگاه های ترکیه جزء اولین اقدامات لازم برای کسانی است که می خواهند از طریق تحصیل به کشور ترکیه مهاجرت کنند. همانطور که می دانید یکی از بهترین شیوه ها برای مهاجرت، از طریق تحصیل است که کشور ترکیه به دلیل رنکینگ علمی خوبی که دارد؛ می تواند گزینه مناسبی برای تحصیل و مهاجرت باشد.

هزینه تحصیل در دانشگاه های ترکیه

یکی از متداول ترین شیوه ها برای مهاجرت، تحصیل در سایر کشورها می باشد که باعث دریافت اقامت موقت و در برخی از شرایط موجب دریافت اقامت دائم کشور مورد نظر می شود.

قوانین رانندگی در ترکیه

قوانین رانندگی در ترکیه، اولین موضوعی است که باید قبل از خرید ماشین با آن آشنایی کامل داشته باشید. زیرا رانندگی در ترکیه مانند ایران پیچیدگی ها و سختی هایی دارد. مخصوصاً در شهر استانبول به دلیل ازدحام و شلوغی، تسلط بر قوانین رانندگی اهمیت بیشتری پیدا می کند.

گواهینامه ترکیه

یکی از مدارک مهم بعد از مهاجرت، گرفتن گواهینامه ترکیه می باشد. زیرا طبق قوانین کشور ترکیه، مهاجران فقط تا 6 ماه اجازه رانندگی با گواهینامه بین المللی خود را دارند و بعد از ان باید اقدام به دریافت گواهینامه ترکیه نمایند. در این مقاله به موارد مهم در دریافت گواهینامه ترک می پردازیم.

مدارس ترکیه

در کشور ترکیه افراد خارجی با داشتن اقامت معتبر و قانونی، می‌توانند در مقاطع تحصیلی مختلف و در مدارس دلخواه اقدام به تحصیل نمایند. در کشور ترکیه شرایط مختلفی برای تحصیل وجود دارد که با هم به بررسی آنها می‌پردازیم.

بهترین مدارس بین المللی استانبول

اگر قصد مهاجرت به ترکیه را داشته باشید، البته به همراه اعضای خانواده تان! حتما می خواهید در خصوص بهترین مدارس بین المللی استانبول نیز اطلاعات کافی به دست آورده تا فرزندان شما بتوانند در این مدارس از تحصیل در شرایط عالی برخوردار شوند.

به موضوعات دیگری علاقه مندید؟

تکینکوگروپ، مطالب دیگری نیز برای شما آماده کرده است!

وبلاگ تجارت

اگر با ترکیه مراودات تجاری دارید، مطالب سودمند این بلاگ را از دست ندهید!

وبلاگ املاک

اگر قصد خرید یا اجاره ملک در ترکیه را دارید، توصیه های تکینکوگروپ را مشاهده کنید.

برای مشاهده تمامی دسته ها اینجا کلیک کنید​

با ما در تماس باشید