Tekinco Group

بهترین هتل های ترکیه کدامند؟

شش ماه اول سال را می توانیم بهترین زمان سفر به کشور ترکیه بدانیم. برای تجربه سفری لذت بخش باید ابتدا بهترین هتل های ترکیه را بشناسید تا اوقات خوشی را در این کشور زیبا و خوش آب و هوا تجربه کنید.

بیشتر بخوانید

جدیدترین مقالات

بهترین کافه های استانبول

یکی از رایج ترین تفریحاتی که می توانید در استانبول تجربه نمایید، کافه گردی در این شهر است. استانبول دارای کافه های متعددی می باشد که تبدیل به یکی از تفریحات مردم شده و معمولا شب ها با رفتن به کافه ها ساعات خوشی را برای خودشان رقم می زنند.

استانبول کارت

اگر قصد سفر و یا مهاجرت به شهر استانبول را دارید؛ یکی از راه هایی که می توانید هزینه های سفر خود را کاهش دهید، استفاده از استانبول کارت است.

نکات مهم قبل از سفر به ترکیه

ترکیه به دلیل نزدیک بودن به ایران و عدم نیاز به ویزا برای ورود ایرانیان، یکی از بهترین گزینه ها برای سفر به شمار می رود اما برای آن که بتوانید سفری لذت بخش را در این کشور تجربه نمایید؛ ابتدا باید نکات مهم قبل از سفر به ترکیه را بدانید تا بتوانید لحظات قشنگی را در این کشور زیبا و خوش آب و هوا تجربه نمایید.

بهترین مراکز خرید در استانبول

یکی از مقاصد اصلی گردشگری در ترکیه، شهر استانبول است که سالانه ایرانیان زیادی را برای خرید و تفریح به خود جذب می کند. به همین دلیل یکی از مهم ترین اطلاعاتی که قبل از سفر به ترکیه باید کسب نمایید؛ بهترین مراکز خرید در استانبول است.

سفر به ترکیه در دوران کرونا چگونه میسر خواهد بود؟

با توجه به شیوع ویروس کرونا و شروع این پاندمی در جهان که ماه هاست از آن می گذرد، کشورهای مختلف قوانین نسبتا سخت گیرانه ای برای رفت و آمد در نظر گرفته اند. شرایط سفر به ترکیه در دوران کرونا نیز تابع همین مقررات بوده و کشور ترکیه برای جلوگیری از گسترش ویروس در شهرهای خود، محدودیت هایی را تعریف کرده است.

امن ترین مناطق استانبول

افرادی که تصمیم به مهاجرت به ترکیه می گیرند معمولاً نگرانی اصلی و مهم شان موضوع امنیت کشور ترکیه، مخصوصاً شهر استانبول است. این نگرانی می تواند در بین دختران جوانی که می خواهند به تنهایی به این کشور سفر و یا مهاجرت کنند؛ بیشتر دیده شود.

به موضوعات دیگری علاقه مندید؟

تکینکوگروپ، مطالب دیگری نیز برای شما آماده کرده است!

وبلاگ املاک

اگر قصد خرید یا اجاره ملک در ترکیه را دارید، توصیه های تکینکوگروپ را مشاهده کنید.

وبلاگ تابعیت

اخذ تابعیت ترکیه، پیچیده و زمانبر است. با تکینکوگروپ همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانید!

برای مشاهده تمامی دسته ها اینجا کلیک کنید​

با ما در تماس باشید