Tekinco Group

بهترین محله ها برای خرید ملک در استانبول کدامند؟

اگر قصد خرید ملک در ترکیه را داشته باشید، احتمالا به دنبال بهترین محله ها برای خرید ملک در استانبول هستید. شهر استانبول به عنوان یکی از بهترین شهرهای ترکیه، همیشه میزبان توریست ها و مهاجران بوده است و بیشتر ایرانیانی نیز که قصد مهاجرت به کشور ترکیه را دارند، اصلی ترین گزینه خرید ملک را شهر استانبول قرار می دهند.

از این روی در این مطلب به دنبال آن هستیم تا بهترین محله های ترکیه برای خرید ملک را جستجو کرده و برترین آن ها را معرفی کنیم. در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین محله ها برای خرید ملک در استانبول

بهترین محله ها برای خرید ملک در استانبول به شرح زیر هستند:

1. باهچه شهیر

باهچه شهیر در میان خانواده ها و کارگران شهری که در رفت و آمد هستند، بسیار محبوب است ، ارزش بسیار بالای هر متر آن خانواده هایی را با هر بودجه ایی جذب می کند. در این منطقه شما دیگر نیازی به رفتن به مرکز شهر ندارید، زیرا همه چیز در نزدیکی شماست.

باهچه شهیر

2. بی اوغلو

این منطقه نزدیک به مکان هایی مانند؛ شاخ طلایی ، میدان تکسیم ، بسفر، پل گالاتا و دروازه ورودی به قسمت قدیمی شهر سلطان احمد و دارای بناهای برجسته ایی مانند؛ بازار بزرگ ، مسجد آبی و کاخ توپکاپی است.

بی اوغلو

3. اسنیورت

اسنیورت در یک مکان استراتژیک واقع شده ، از شمال به بزرگراه تم   و از جنوب بزرگراه ای-5 می رسد. این امر دسترسی مسافران را بسیار آسان می کند. اسنیورت به یک دانشگاه بزرگ نزدیک است از اینرو انتخابی مناسب برای دانشجویان است.

اسنیورت

4. نیشانتاشی

نیشانتاشی، یک منطقه تجملاتی و گران قیمت است. برجسته ترین خیابان آن ، عبدی ایپکچی ، گران ترین منطقه در ترکیه است که مارک های تجاری گران قیمت در آنجا وجود دارند.

نیشانتاشی

5. کوچوک چکمجه

جمعیت کوچوک چمکچه در حال افزایش است . مدارس جدید ، سوپرمارکت ها ، مراکز خرید و سایر امکانات به سرعت در حال ساخته شدن در منطقه می باشند. بسیاری از پروژه های جذابتر به تدریج در حال ساخته شدن در آنجا هستند.

کوچوک چکمجه

6. ترابیا

زندگی در اینجا به معنای لذت بردن از فضای تنگه ساحلی بسفر است. این مکان نه تنها برای خارجی ها بلکه برای ترک ها نیز یکی از محبوب ترین مکان ها جهت بازنشستگی است. استقرار در حومه شهر آسان است، زیرا مردم محلی بسیار مهمان نواز هستند.

ترابیا

7. بیلیکدوزو

بیلیکدوزو، بخش مدرن استانبول است که هر روز پیشرفت بیشتری می کند که اکنون به دلیل زیرساخت های خوب خود همراه با منطقه آتاکوی مارینا، طبقه متوسط به بالا را جذب نموده و شاهد ساخت و سازهای لوکس جدیدی می باشد.

بیلیکدوزو

8. سانکاکتپه

این منطقه در بخش آسیایی واقع شده است و به نسبت محله های قسمت اروپایی فضا و جو کاملا متفاوتی را دارد.. ساکنان سانتاکتپه عاشق وردوی جنگل آلمداغ هستند ، این منظقع بین خانواده ها محبوب است و آنرا می پرستند.

سانکاکتپه

سخن پایانی

در بالا به بهترین محله ها برای خرید ملک در استانبول اشاره کردیم. البته این موضوع تا حدودی نیز می تواند به سلیقه افراد مربوط باشد. برخی از افراد به محله های شلوغ و پررفت و آمد علاقه مند بوده و برخی دیگر محله های دنج و خلوت را می پسندند. شما در این خصوص چه نظری دارید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *