Tekinco Group

بهترین فروشگاه های لوازم منزل در استانبول را اینجا دنبال کنید

بهترین فروشگاه های لوازم منزل در استانبول

اگر شما تصمیم به زندگی در استانبول و دریافت اقامت ترکیه گرفته باشید، هر کجا که بروید بهترین فروشگاه ها را برای خرید لوازم منزل خود پیدا خواهید کرد. اگر در ترکیه هستید و نمی دانید لوازم منزل خود را از کجا بخرید، در اینجا 4 تا از بهترین مکان ها برای خرید لوازم منزل به شما ارائه شده است.

بهترین فروشگاه های لوازم منزل در استانبول

بهترین فروشگاه های لوازم منزل در استانبول به شرح زیر هستند. البته این واقعیت را در نظر داشته باشید که هر زمانی امکان اضافه شدن مواردی به این فهرست خواهد بود که نباید آن ها را نیز از نظر دور داشت.

1. مبلمان دوئوش

اگر به دنبال خرید مبلمان در کشور ترکیه و به ویژه در شهر استانبول باشید، فروشگاه های تخصصی برای این محصولات به وفور یافت می شوند، اما توصیه می کنیم که برای خرید بهینه و تجربه کردن بهترین کیفیت و قیمت، به سراغ فروشگاهی چون مبلمان دوئوش بروید. این شرکت یک زنجیره تولید و خرده فروشی مبلمان ترکی است . بیش از 200 فروشگاه در سراسر کشور ترکیه و خارج از کشور وجود دارد. در سالهای اخیر ، این شرکت کار خود را با بسیاری از طراحان مشهور مانند آتول کوتوتلو و اجه سوکان آغاز کرده است.

مبلمان دوئوش

2. لوازم خانگی آرچلیک

این شرکت بهترین محصولات را برای خانه شما به شما ارائه می دهد ، این مرکز بیشتر به سیستم های هوشمند خانه و لوازم الکترونیکی خانه شما متمرکز است و نه فقط مبلمان. این شرکت در بیش از 100 کشور فعال است.  شرکت دارای 15 کارخانه تولیدی در ترکیه ، رومانی ، روسیه ، چین ، تایلند و آفریقای جنوبی است. این شرکت تولید کننده لوازم خانگی در ترکیه است. این شرکت در تولید و بازاریابی کالاهای بادوام ، لوازم الکترونیکی مصرفی ، لوازم آشپزخانه و لوازم خانگی کوچک فعالیت می کند. این شرکت علاوه بر محصولات خود یخچال ، ماشین لباسشویی و لوازم ظرفشویی و پخت و پز نیز تولید می کند.

لوازم خانگی آرچلیک

3. مبلمان دلیک

مبلمان دلیک، یکی دیگر از شرکت های مبلمان برای خرید مبلمان مورد علاقه شماست ، این شرکت فروشگاه های زیادی در اطراف استانبول دارد. مرکز مبلمان قدیمی نیم قرن که راه حل هایی برای مبلمان کلاسیک ، مبلمان آوانگارد و خواسته های مدرن مبلمان شما ارائه می دهد. این یک تولید کننده مبلمان خوب برای دوستداران این نوع سبک با غرور بسیار است. این شرکت همچنین تحویل خارج از کشور را نه فقط به صورت محلی انجام می دهد.

مبلمان دلیک

4. بازار اسکیدجی

بازار اسکیدجی یکی از بهترین مکان ها برای خرید  لوازم منزل است . به نظر می رسد که این مکان مانند یک مرکز خرید است ، اما پر از فروشگاه های مختلف مبلمان ، لوازم اتاق خواب ، وسایل آشپزخانه و لوازم خانگی است. این مکان به عنوان یک مکان شناخته شده در نظر گرفته می شود، به دلیل فروشگاه های بزرگی است که همه نیازهای مشتریان را پوشش می دهد . به  این دلیل است که همیشه بهترین انتخاب برای خرید است .

 بازار اسکیدجی

سخن پایانی

بهترین فروشگاه های لوازم منزل در استانبول را در بالا دنبال کردیم. شما چه تجربه ای در خصوص خرید لوازم منزل در ترکیه دارید؟ تا چه اندازه قیمت لوازم منزل در این کشور مقرون به صرفه بوده و در صورتی که بخواهیم در ترکیه برای خرید لوازم منزل، اقدام کنیم؛ کدام یک از فروشگاه ها اجناس بهتر با قیمت مناسب تری عرضه می کنند؟ نظرات و تجربیات خود در این زمینه را با ما و دیگر کاربران وب سایت در میان بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *