Tekinco Group

امن ترین محله ها برای زندگی در استانبول کدامند؟

اگر قصد مهاجرت به ترکیه و دریافت شهروندی ترکیه را دارید، توصیه می کنیم که پیش از آن امن ترین محله ها برای زندگی در استانبول را شناخته و پس از آن برای خرید ملک در ترکیه یا اجاره ویلا و واحد آپارتمانی اقدام کنید. هر یک از محله های ترکیه زیبایی خاص خود را دارد، اما برخی از آن ها دارای سطح امنیت بیشتری بوده و لازم است که برای سپری کردن یک زندگی خانوادگی، این موارد را در نظر داشته باشید.

در ادامه با ما همراه باشید.

امن ترین محله ها برای زندگی در استانبول

امن ترین محله ها برای زندگی در استانبول را می توان در موارد زیر خلاصه کرد:

1. محله زیبای جهانگیر/ بی اوغلو

یک محله رنگارنگ و چند فرهنگی در بی اوغلو واقعا شده است. مرکزی ترین منطقه ای است که در شهر استانبول می توان یافت. این محله آرام تر از خیابان معروف استقبال است. همین طور جهانگیر پر از چایخانه ها و کافی شاپ های سنتی است.

امن ترین محله های استانبول

2. محله مودا / کادیکوی

یک محله آرام و هنری در قسمت آسیایی و در  کادیکوی است. هر قشر  از مردم می توانند در آنجا زندگی باز کنند. آپارتمان های بسیار بزرگ و راحتی در محله مودا قرار گرفته اند.

3. محله بهاریه / کاداکوی

محله ای پر جنب و جوش و مناسب کسانی که می خواهند خود را در زندگی شهری غرق کنند. این محله هم برای افراد مجرد و هم خانواده مناسب است.

4. محله بغداد جادسی/ کادیکوی

در اطراف آن پارک های زیبا و خط ساحلی برای پیاده روی های طولانی وجود دارند. اگر کمی جلوتر به سمت قسمت های داخلی محله بروید، می توانید آپارتمان های اجاره ای با قیمت مناسب تری نیز پیدا کنید.

5. محله نیشانتاشی/ شیشلی

این محله هم برای افراد مجرد و هم خانواده مناسب است. قدم زدن در خیابان های باریک آن که پر از آپارتمان های زیبا و قدیمی است بسیار لذت بخش می باشد.

6. محله اورتاکوی / بشیکتاش

اورتاکوی یک منطقه بین المللی است. می توانید از اتوبوس های عمومی در اینجا استفاده کنید. اورتاکوی آپارتمانهای بزرگی را برای خانواده ها دارد که برخی از آن ها دارای باغ های عمومی می باشند.

7. محله بیبک / بشیکتاش

برای رفت و آمد به این محله می توان از اتوبوس و کشتی استفاده کرد. مدرسه جامعه بین المللی استانبول و دوستان موسسه تحقیقات آمریکایی در ترکیه، نیز در نزدیکی این محل هستند.

امن ترین محله های استانبول

8. محله اتیلر / بشیکتاش

یک منطقه معتبر و مرتفع که دارای مراکز خرید لوکس، کلوپ های شبانه، اقامتگاه های خصوصی و آپارتمان های لوکس است. اتیلر محله ای آرام است که هم برای افراد مجرد و هم خانواده مناسب می باشد.

9. محله کوزگون جوک/ اسکادار

در این محله می توان از منظره بسفر و کافه ها و نانوایی های زیبا و کوچک لذت برد و زندگی آرامی داشته باشید. همین طور امکان اجاره کردن خانه های سه طبقه و یا آپارتمان در منطقه کوزگون جوک وجود دارد.

10. محله فلوریا / باکیرکوی

اگر می خواهید از خط ساحلی لذت ببرید، در نزدیکی شهر زندگی کنید اما دور از هرج و مرج آن باشید، فلوریا برای شما مناسب است. با استفاده از سرویس متروبوس واقع شده در این محله، می توانید به هر نقطه استانبول بروید.

سخن پایانی

در بالا نگاهی به امن ترین محله ها برای زندگی در استانبول انداختیم. شما برای زندگی در استانبول کدام یک از این محله ها را ترجیح می دهید؟ نظرات و تجربیات خود در این زمینه را با ما و دیگر کاربران وب سایت در میان بگذارید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *