Tekinco Group

قدرت گذرنامه ترکیه + لیست کشورهایی که می توان بدون ویزا با پاسپورت ترکیه به آن ها سفر کرد

شهروندان ترکیه می توانند بدون نیاز به ویزا به ۵۵ کشور و با ویزای هنگام ورود به بیش از ۴۰ کشور سفر کنند. پیش بینی می شود گذرنامه ترکیه در دوره آینده پس از پایان اپیدمی کرونا ، با تکمیل فرآیند واکسن و کاهش محدودیت های سفر بهبود یابد.

کشورهایی که با گذرنامه ترکیه می توان به آنها سفر کرد

دارنده گذرنامه ترکیه می تواند به بیش از ۴۲ کشور با ویزای ورود که هنگام ورود در فرودگاه صادر می شود ، ورود کند که مهمترین آنها عبارتند از: کویت ، بحرین ، لبنان و بیشتر کشورهای آفریقایی. این تنها یکی از مواردی است که باعث می شود تا افراد از ملیت های مختلف، علاقه مند به مهاجرت به ترکیه بوده و دریافت پاسپورت این کشور را با مزایای زیادی همراه بدانند.

دارنده گذرنامه ترکیه مجاز به ورود به بیش از ۷۲ کشور بدون نیاز به ویزا می باشد، از جمله:

قطر ، تونس ، اردن ، عراق ، مراکش ، ژاپن ، کره جنوبی ، مالزی ، سنگاپور ، هنگ کنگ ، اندونزی ، برزیل ، آرژانتین ، بلاروس ، بوسنی و هرزگوین ، برونئی داروسلام ، شیلی ، کلمبیا ، اکوادور ، السالوادور ، گرجستان ، پاراگوئه ، صربستان ، آفریقای جنوبی ، تایلند ، قبرس شمالی ، اوکراین و اروگوئه. همچنین می تواند بیش از ۷ کشور تحت ویزای آنلاین ، از جمله استرالیا و عمان ورود کند.

قدرت گذرنامه ترکیه

 

انتظار می رود در صورت پیوستن ترکیه به اتحادیه اروپا ، در چارچوب مذاکرات و توافق های بین المللی بین ترکیه و اتحادیه اروپا ، اعطای تسهیلات مهم به شهروندان ترکیه برای اخذ ویزای شینگن را ارائه دهد و این حق را می دهد که به بسیاری از کشورهای اروپایی ورود کند ، این مذاکرات می تواند منجر به اعطای حق ورود به اروپا بدون ویزا برای دارنده گذرنامه ترکیه در آینده شود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *