Tekinco Group

بهترین سایت ها برای کاریابی در ترکیه را اینجا دنبال کنید

بهترین وب سایت های کاریابی در ترکیه

بسیاری از افراد جویای کار، کشور ترکیه را به دلیل همسایگی با ایران، نزدیکی فرهنگ و دین رسمی این دو کشور، حضور چشمگیر ایرانی ها در ترکیه، هزینه های پایین زندگی (البته نه در تمامی حوزه ها) و دیگر موارد، گزینه مناسبی جهت مهاجرت کاری و اقامت می دانند. کشور ترکیه به عنوان پلی بین اروپا و آسیا همیشه مطرح بوده و آن دسته از افرادی که با دید کاریابی، تجارت و اقتصاد به این کشور می نگرند، قطعا پتانسیل های عالی آن را درک خواهند کرد.

برای کاریابی در کشور ترکیه، می توانید به روش های سنتی متوسل شده یا بهترین روش دنیای حال حاضر یعنی سایت های کاریابی را مد نظر داشته باشید. اگر می خواهید نسبت به بهترین سایت های کاریابی ترکیه اطلاعات مناسبی کسب کنید، در ادامه با ما همراه باشید.

بهترین سایت ها برای کاریابی در ترکیه

سایت های کاریابی مختلفی در کشور ترکیه فعال هستند که برخی از آن ها کاملا متمرکز در ترکیه بوده و برخی دیگر چون پلت فرم لینکدین، جهانی هستند. از سایت های معتبر زیر می توانید برای یافتن شغل در رشته مورد تخصص خود در کشور ترکیه اقدام کنید. سایت های معتبر کاریابی در کشور ترکیه که در کشور ترکیه نیز به عنوان وب سایت های مرجع کاریابی شناخته شده و دارای شهرت زیادی هستند، به شرح زیر می باشند:

1. وب سایت کاریابی Kariyer.net

اگر به دنبال یکی از مشهورترین وب سایت های کاریابی در کشور ترکیه باشید، نخستین وب سایتی که به شما معرفی می کنیم، وب سایت Kariyer.net است. این سایت یکی از پرمخاطب ترین و با سابقه ترین سایت هایی است که به صورت آنلاین فعالیت می کند. در این سایت اطلاعات و رزومه مربوط به چیزی بیش از 25 میلیون کاربر وجود دارد و هر روز نیز به این تعداد افزوده می شود. همچنین هزاران آگهی شغلی در این سایت از سوی کارفرمایان قرار گرفته است و شما هر روز می توانید آگهی های استخدام شرکت های کوچک و بزرگ و سازمان های مختلف را دنبال کنید. در حقیقت اگر بخواهید مطمئن باشید که به یک بانک بزرگ از آگهی های استخدامی مراجعه کرده اید، این وب سایت بهترین گزینه برای شما بوده و می توانید با اطمینان خاطر شانس خود برای استخدام را در آن بیازمایید.

شما می توانید در هر صنف و حرفه ای که در آن تخصص دارید، در این وب سایت آگهی کار پیدا کنید. همچنین کارفرمایان می توانند برای پیدا کردن کارمند به این سایت مراجعه کنند و در واقع یک پل ارتباطی عالی میان جامعه متقاضی کار و جامعه ارائه دهنده فرصت های شغلی فراهم شده است. کافی است یک پروفایل در سایت برای خود باز کنید و رزومه خود را در پروفایل خود وارد کنید. سپس شما می توانید شغل مورد نظر خود را در سایت جستجو کرده و یا درخواست دهید.

علاوه بر آن شما می توانید در مورد شرکت های موجود در سایت که آگهی کار داده اند، اطلاعات کسب کنید. اگر شما حساب عضویت ندارید، بازهم می توانید از سایت به صورت محدود جستجو کنید.

بهترین وب سایت های کاریابی در ترکیه

2. وب سایت کاریابی Yenibiris.com

Yenibiris.com  از سایت های معروف دیگری است که در زمینه جستجوی شغل، دارای پایگاه داده ای بسیار گسترده است. این سایت علاوه بر اینکه آگهی های شغلی را در اختیار افرادی که به دنبال کار در ترکیه هستند، قرار می دهد، همچنین طیف گسترده ای از متقاضیان شغلی را نیز به کارفرمایان معرفی می کند. برای استفاده از این وب سایت کافی است که پروفایل خود را فعال کرده و با تکمیل رزومه، بتوانید آن را برای کارفرمایان ارسال کرده و همین طور آگهی های استخدام مختلف را به صورت روزانه دنبال کنید. اگر از صفر به دنبال اشتغال در ترکیه بوده یا می خواهید شغل فعلی خود را عوض کنید، این وب سایت می تواند کمک زیادی به شما در این راستا انجام دهد.

3. وب سایت کاریابی Cvligin

Cvligin یکی دیگر از سایت های قابل توجه و پرطرفدار در حوزه کاریابی در کشور ترکیه محسوب می شود. فرایند کاریابی در این وب سایت نیز مشابه چیزی است که در وب سایت های قبلی دوره کردیم. کافی است که حساب کاربری خود را ایجاد کرده و فرم رزومه را پر کنید.

4. وب سایت Linkedlin

Linkedlin یکی دیگر سایت های مهم در زمینه کاریابی است، که هم به عنوان یک برنامه رسانه ای اجتماعی هم به عنوان یک سایت تجاری مورد ارزیابی قرار می گیرد. در بین سایت های جستجوی شغل در ترکیه سایت Linkedin  با ساختار متفاوت آن نسبت به دیگر سایت های کاریابی، توجه کاربران را به خود جلب کرده است. البته جستجوی شغل در این رسانه بسیار ساده و آسان است. برای این کار شما کافی است یک حساب کاربری مانند دیگر رسانه های اجتماعی برای خود باز کرده، سپس به جستجوی کارمتناسب با حرفه و علاقه خود بپردازید. همانطور که گفتیم شما اطلاعات وفایل خود را می توانید به اشتراک بگذارید. می توانید مانند دیگر رسانه های اجتماعی متناسب با حوزه کاری خود با دیگر کاربران گفتگو کنید. باید اضافه کنیم که این برنامه به طور مداوم به روز رسانی می شود و جنبه های اجتماعی آن رو به افزایش است.

5. وب سایت Eleman.net

Eleman.net دارای گستره قابل توجهی برای هر دو سوی شرکت ها و کارفرمایان که به دنبال استخدام نیروهای جدید هستند و همین طور متقاضیان استخدام می باشد. در این سایت که آگهی استخدام شرکت های غول پیکری وجود دارد، برای همه مخاطبان که در جستجوی کار هستند می توان شغل متناسب با حرفه و علاقه آنها پیدا کرد. شما علاوه بر این که می توانید با عضو شدن در این سایت به جستجوی شغل بپردازید، همچنین می توانید بدون عضویت نیز به این سایت وارد شوید.

کاریابی در ترکیه

6. وب سایت ISKUR

ISKUR در حقیقت یک نهاد رسمی است که شما می توانید درخواست های شغلی خود را از این طریق ارائه داده و منتظر پیشنهاد مرتبط و مناسب با آن باشید. برای استفاده از این وب سایت جهت به دست آوردن شغل مناسب، کافی است که با وارد کردن مشخصات خود و ایجاد یک حساب کاربری، برای معرفی مشاغل مرتبط از سوی کارفرمایان، درخواست خود را ثبت کنید.

7. سایت https://isbul.net

این سایت برای افرادی که قصد پیدا کردن مشاغل تخصصی مربوط به حوزه کاری خود را دارند، فوق العاده است و می توانید از طریق آن بهترین موقعیت های استخدامی را پیدا کنید. کافی است که در این وب سایت یک حساب کاربری ایجاد کرده و میان هزاران آگهی استخدام، به دنبال موقعیت شغلی مناسب خود باشید.

8. وب سایت https://www.elemanuzmani.com/

در این وب سایت روزانه صدها آگهی استخدامی در کشور ترکیه اضافه می شود و شما می توانید به راحتی با داشتن یک حساب کاربری در آن، به جستجوی شغل مورد نظر خود بپردازید. مردم ترکیه از این وب سایت برای استخدام بسیار استفاده کرده و مورد اقبال آن ها قرار دارد.

البته به غیر از این سایت ها شما می توانید به ده ها سایت دیگر نیز مراجعه کنید، اما لیستی که ما تهیه کردیم پرمخاطب ترین سایت های کاریابی در ترکیه هستند.

کاریابی در ترکیه

سخن پایانی

در بالا برخی از مشهورترین وب سایت های کاریابی در ترکیه را معرفی کردیم. قطعا شما می توانید وب سایت های کاریابی و البته روش های کاریابی و استخدام دیگری را نیز در کشور ترکیه دنبال کنید که در اینجا به آن ها اشاره نشده است. در نظر داشته باشید که دانستن زبان ترکی استانبولی برای یافتن و اشتغال شغل در ترکیه کاملا ضروری است، اما اهمیت آن قدرها زیادی ندارد که به زبان انگلیسی مسلط باشید. بنابراین اگر قصد اشتغال در این کشور را دارید، از همین امروز برای یادگیری و تقویت زبان ترکی استانبولی، اقدام کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *