Tekinco Group

بهترین سواحل ترکیه که باید ببینید

اگر تصمیم به مهاجرت به ترکیه دارید، احتمالا بخشی از چیزی که شما را مجذوب این کشور کرده است، آب و هوای عالی و مناظر دیدنی ترکیه می باشد. در این کشور می توانید ضمن برخوردار از شرایط زندگی مطلوب، فرصت های گردشگری عالی نیز داشته باشید. به عنوان مثال بهترین سواحل ترکیه در نوع خود بی نظیر بوده و بخش بزرگی از جاذبه های گردشگری این کشور را به خود اختصاص می دهند. در ادامه با ما همراه باشید تا در این باره بیشتر بدانیم.

بهترین سواحل ترکیه

ساحل کاباک ، فتحیه

این یکی از ده ساحل برتر گاردین است . همواره پر از ترک هایی است که از آخر هفته خود لذت می بردند و یک دسته آدم  خوشحال هستند که به این ساحل روح واقعی می بخشیدند. جای بسیار شلوغی بوده و مکان جالبی برای جذب بازدید کنندگان است.

ساحل مرمرلی، آنتالیا

ساحل مرمرلی ، جایی است که دنیای آبی عمیق دریای مدیترانه و منظره باشکوه بیداغلاری را در زیر پایتان احساس خواهید کرد و می توانید یک تجربه مدیترانه ای بی نظیر داشته  را آدر آنها داشته باشید. یکی از نقاط خاص مرکز شهر آنتالیا با چشم اندازی جذاب است که در شهر قدیمی مارینا قرار دارد. شما می توانید لحظات خوشی را در آنجا تجربه کنید.

تالاب آبی ، الودنیز

الودنیز دهکده ای تفریحی در سواحل جنوب غربی ترکیه است که با تالاب آبی پارک طبیعت الودنیز و ساحل سفید بلچکیز شناخته شده است. چشم انداز روستا کوه باباداغ است که محل پاراگلایدرها سواری می باشد. راه لیکیان یک مسیر پیاده روی مشخص شده در مسافت طولانی است که از الودنیز شروع می شود و دارای نماهای ساحلی است.

ساحل ایکملر ، مارماریس

منطقه ایکملر دارای محبوب ترین منطقه ساحلی در مارماریس است . ایکملر با ماسه های ظریف طلایی خود، گردشگران ساحلی را خیره می کند. در آنجا، تعداد بی شماری از ورزش های مختلف آبی برگزار می شوند.

ساحل پاتارا، گلمیش

ساحل پاتارا یکی از شگفت انگیزترین کارهای طبیعت است. شما می توانید در آنجا یک تجربه منحصر به فرد از یک پیاده روی آرام در ساحل و شنا در دریا همراه با مناظر شهر باستانی داشته باشید.

ساحل چیرالی ، چیرالی

چیرالی جایی است که می توانید از دریای پاک مدیترانه لذت ببرید. ساحل چیرالی به دلیل نزدیکی با اولیمپوس و یانارتاش، به یکی از مکان های پر بازدید تبدیل شده است.

ساحل کاپوتاش/ کاش

ساحل کاپوتاش در منطقه ای حفاظت شده قرار دارد. این منطقه بین کاش و کالکان واقع شده است. به محض ورود به منظقه منظره زیبای آن نفس کافی شما را در سینه حبس می کند قطعاً در آنجا اینجا توفق خواهید نمود.

ساحل کلئوپاترا/ آلانیا

این ساحل طبیعی که سنگ پوشیده از است ، با داستان ملکه مصر کلئوپاترا و آنتونیوس امپراطور روم مشهور شده است. این ساحل درست در پایین قلعه آلانیا واقع شده و دارای شن و ماسه کاملی است.

دره پروانه/ اولودنیز

دره پروانه ترکیه یکی از مکانهای جذاب در اطراف فتحیه است. دره پروانه ها در فتحیه در نزدیکی ساحل معروف اولودنیز یکی از جادویی ترین و زیبا ترین خلیج های ترکیه قراردارد.

ساحل آزتوزو ، دالیان

ایزتوزو دومین مکان مهم در جنگل های در حال انقراض در ترکیه است و با داشتن حاشیه دریاچه های شور و کانال های رودخانه ای حاشیه نی ، مسلما زیباترین ساحل آن است.

سخن پایانی

شما در سفر به ترکیه، علاقه مند به بازدید از کدام یک این سواحل زیبا و دیدنی هستید؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *